آموزش پرورش قارچ گانودرما و قارچ کفیر

مرجع کامل آموزش ساخت قارچ گانودرما و آموزش قارچ کفیر

آموزش پرورش قارچ گانودرما و قارچ کفیر

مرجع کامل آموزش ساخت قارچ گانودرما و آموزش قارچ کفیر

قارچ کفیر

قارچ کفیر 

قارچ کفیر تبت

قارچ کفیر تبتاولین دسته از دانه های کفیر را از دوست بسیار زیبای روسی ، اولگا دریافت کردم. او 40 ساله است 30 ساله ، بنابراین من به آنچه می گوید اعتماد دارم. آنها توسط مادرش در مسکو به او هدیه داده بودند که او نیز یک پیرو فداکار است. ظاهراً آنها قارچ واقعی تبت تبت هستند. آنها بسیار عجیب به نظر می رسند ، مانند کسی که گل کلم شما را به اندازه باربی پایین آورده است. اما آنها نرم و اسفنجی هستند ، یک قارچ زنده واقعی. من وقتی او در مورد آنها به من گفت ، مورد تعجب قرار گرفتم و فوراً به صورت آنلاین تحقیق کردم. بعد از خواندن ، من قلاب شدم و از او درخواست کردم که دسته ای ازش بخواهد. مسلماً ، آنها در ابتدا کمی وحشتناک هستند ، زیرا بسیار… بیگانه هستند؟ گل کلم باربی با اسفنجی سفید؟ اوه اما شما بیش از آن. همچنین طعم فوق العاده ای دارد و اکنون هر روز صبحانه من به طرز شگفت انگیزی است.\

https://parvareshgharch.doodlekit.com/

اولا ، شما قارچ نمی خورید. شما شیر را به آنها اضافه می کنید و طی 24 ساعت به طور معجزه آسایی به نوشیدنی ماست غلیظی تبدیل می شود. دارای طعم کمی ترش و تقریباً مضر مانند شیرخشک است. من به لبنیات حساسیت دارم و گرچه این شیر کفیر برای افراد غیر تحمل لاکتوز بی خطر است (قارچ ها لاکتوز می خورند) ، من به هر حال از شیر سویا استفاده می کنم و هنوز هم عالی است. می توانید برای خرید آنلاین آنها را امتحان کنید. افراد آنجا هستند که آنها را می فروشند. قارچ کفیر رشد می کند و هنگامی که یک دسته از آنها را گرفتید ، اگر به آنها رسیدگی کنید ، برای همیشه دوام خواهد داشت ، و سپس می توانید دسته هایی را به دوستان خود بدهید. شاید شما خوش شانس باشید و کسی آنها را به شما بدهد.

قارچ های کفیر قدمتی طولانی دارد و هزاران سال بر می گردد. این یکی از قدیمی ترین فرهنگ های شیر است که برای بشر شناخته شده است. برخی می گویند سرچشمه گرفته از کوههای عرفانی قفقاز است ، برخی دیگر از تبت. ظاهراً راهبان تبتی قبلاً از آنها برای بهبودی خود در داخل و خارج از بدنشان استفاده می کردند. افسانه ها می گویند که این چشمه جوانی است ، زیرا افرادی که نوشابه کفیر را می نوشند ، برای تمام زندگی خود لاغر ، جوان و سالم خواهند ماند. این از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. این چیزهای افسانه ای است و باعث می شود من به فکر ارباب حلقه ها و همه مردم خاور میانه کوچک باشم که برای شروع روز آن را می نوشند. همچنین یک داستان عالی از اوایل دهه 1900 وجود دارد که در آن یک زن زیبا روسی به نام ایرینا ساخارووا برای سرقت دانه های کفیر از یک شاهزاده قفقازی ، بک میرزا باخوروف استخدام شد. او به عنوان اولین نفری بود که دانه های کفیر را به روسیه آورد. ایرینا در سن 85 سالگی نامه ای از وزیر صنایع غذایی اتحاد جماهیر شوروی دریافت کرد و از نقش اصلی او در آوردن کفیر به مردم روسیه تشکر کرد.

ظاهراً در دهه 70 میکروبیولوژیست ها تحقیق در مورد دانه را آغاز کردند و نتوانستند منبع اصلی آن را پیدا کنند. سرانجام آنها به درگاه پادشاهان تبت رسیدند و به گفته آنها ، آنها "هدایای خداوند بودند که بیش از 1000 سال قبل به شما ارائه داده است".

سپس در دهه 90 پس از انتشار اطلاعات بسیار جالب در مورد باکتری های اسید لاکتیک و فرآورده های شیر تخمیر شده ، دوباره در فرهنگ ما ، به ویژه در روسیه رایج شد. کفیر یک نوشیدنی مورد علاقه در آنجا است ، و بیمارستانهای آنها از اوایل دهه 1900 با مواد (به لطف ایرینا!) شرایطی مانند سرطان ، سل و اختلالات گوارشی را درمان می کردند.

فرانسوی ها با استفاده از شیر کفیر که مبتلا به سل نیز بودند ، به درمان بیماران خود پرداختند. سپس آمریکایی ها نوشیدن کفیر را در چای و نوشیدنی های تخمیر شده (عمدتاً از غلات آب کفیر ، که بسیار شبیه به آن است) شروع کردند و اکنون تقریباً مانند فرآورده های بهداشتی فرآورده های بهداشتی در بین "دانش" است. من حدود دو سال پیش در مونیخ بودم و دوست 14 ساله من یک بطری چای تخمیر شده در استارباکس خریداری کردم و با تعجب گفتم چقدر برای شما خوب بود. کلمه قطعاً گسترش یافته است.

بنابراین کفیر چیست؟

قارچ کفیر دانه های کوچک است. اندازه هسته گندم ، و شیر کفیر با فرآیند تخمیر تماس بین شیر و قارچ ساخته می شود. این نوشیدنی غنی ، خامه ای و خوشمزه است که در واقع یک ماده مغذی مغذی است. مهمتر از همه اینها ، بسیاری از میکروارگانیسم های زنده پروبیوتیک زنده وجود دارند که در طی این فرایند تولید می شوند ، که همچنان در مسیر هضم شما زنده می مانند و استعمار می کنند و به روده های شما متصل می شوند. آنها به بدن شما در مبارزه با بیماری و کمک به هضم کمک می کنند. این ارگانیسم ها و همچنین بسیاری از فرآورده های جانبی جانبی دیگر ، اسید لاکتیک و استیک تولید می کنند. اکثر فرآورده های شیر تولیدشده مانند ماست معمولاً فقط یک و حداکثر تا سه حداکثر این ارگانیسم ها را دارند و این همان چیزی است که باعث می شود کفیر به عنوان مقدار زیادی از آنزیمها مفید باشد.

برای مطالعه بیشتر در مورد عمیق این لینک ها را بررسی کنید:

مزایا چه هستند؟

من شخصاً شاهد تغییرات مثبت زیادی در استفاده شخصی خودم بوده ام. بدیهی است که نمی توانم ببینم چه چیزی در بدن من فرو می رود ، اما به طور کلی متوجه پیشرفت هایی شده ام. سلامت عمومی پوست من ، به ویژه در مورد صورت من ، بسیار بهبود یافته است. بافت نرمتر ، رنگی تر و جوان تر به نظر می رسد. دوستم اولگا همچنین با من اظهار داشت که مادرش برای از بین بردن سن و درمان آکنه از مواد روی صورت استفاده می کند و پس از تحقیقات آنلاین من تصمیم گرفتم که این کار را نیز انجام دهم. من شروع به اضافه کردن آن به ماسک های خود کردم و باید اعتراف کنم که پوست من بسیار چشمگیر شده است. همچنین ، من همیشه حساسیت شدید در هضم بسیاری از غذاها را تجربه کرده ام و دیگر این را تجربه نمی کنم. تقریباً هرگز ، که زندگی من را بسیار راحت تر می کند. من همچنین سابقه خانوادگی سرطان دارم و از هر آنچه خوانده ام امیدوار هستم که با نوشیدن روزانه من (پیشگیری های جدی) از پیشگیری های جدی دریافت می کنم. اکنون به حقایق می رسیم.

مطالعات نشان می دهد که با نوشیدن شیر کفیر احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها و اختلالات مضر را کاهش می دهید. یک لیست گسترده وجود دارد اما من چند نفر را در اینجا ذکر می کنم. مطالعات موشهایی که در ژاپن و چین انجام شده است (طبق گفته های Dom ، خدای کیفیر اینترنت) با القاء پاسخ ایمنی خاص در موش ها ، اندازه تومورها را کاهش می دهد ، همچنین سلول های سرطانی پستان را کاهش داده و این جهش ها را دوباره به حالت سالم خود باز می گرداند. بیش از صد سال است که برای درمان سل استفاده شده است. مطالعات مشابه نشان داد که کلسترول و یبوست را کاهش می دهد ، زیرا فلور روده را بازیابی می کند. به عنوان مثال وقتی با آنتی بیوتیک درمان می شوید ، بسیاری از این گیاهان از بین می روند. از این رو چرا افراد پروبیوتیک مصرف می کنند. اگر در مورد آن فکر کنید کفیر واقعاً پروبیوتیک مگا وات است. وقتی این فلور از بین رفت ، مردم از عفونت های مخمر و در بعضی موارد رنج می برند ، می تواند به کاندیدا تبدیل شود. آنزیم های موجود در کفیر به طور کلی کاندیدا را از بین می برد و باکتری های سالم موجود در روده شما را بازیابی می کند و بدن را به تعادل می رساند. بیماری فقط هنگامی شروع می شود که بدن شما از تعادل خارج شود ، بنابراین کنترل این موضوع بسیار مهم است.

رژیم های مدرن ، علاوه بر این که ممکن است گاه به گاه مشروبات الکلی باشد ، فاقد غذاهای تخمیر شده هستند. اما این غذاهای تخمیر شده راز تغذیه کامل هستند. این آنزیم ها انواع بدن را برای بدن ما متابولیزه می کنند ، که منجر به جذب مواد مغذی ، تبدیل سلول ها ، انتقال عناصر و دگردیسی های گیاهی و حیوانی می شود. اگر بدن شما به هر نوع بیماری مبتلا باشد ، کفیر در ترمیم بافت ها به وضعیت سالم تری کمک می کند. هر سلول زنده برای کمک به کارهای مهم خود در انتقال انرژی سوخت و ساز بدن ، به آنزیم ها نیاز دارد. کفیر شریک عالی برای انجام این کار است. بنابراین ، کفیر در بسیاری از نواحی بدن شما کلید سلامتی طولانی مدت است. لازم به ذکر نیست ، این واقعا خوشمزه است ، بدیهی است که بسیار برای شما خوب است ، و شاید یکی از پیشگیرانه ترین اقدامات بهداشتی باشد.

چگونه می توانم از دانه های کفیر خود مراقبت کنم؟

اول از همه ، این وسایل کوچک فلز را دوست ندارند. بنابراین شما باید هنگام فشار دادن کفیر به یک صاف کننده ، آنها را از قاشق های فلزی دور نگه دارید. تخمیر شیر حدود 24 ساعت طول می کشد و شما باید آنها را در یک لیوان یا شیشه پلاستیکی در جای خنک و خشک و تاریک نگه دارید. در این مدت شیر ​​شما به طرز شگفت انگیزی کمی جامد می شود ، تقریباً مانند ماست مایع. در هنگام نگه داشتن آن ، درب آن را قرار ندهید زیرا قارچ ها باید تنفس کنند ، بنابراین فقط مقداری پارچه پنیر یا یک حوله کاغذی را روی قسمت بالا و نوار لاستیکی آن استفاده کنید. بعد از 24 ساعت ، یک صاف کننده پلاستیکی بگیرید و مایع غلیظ شده را روی آن فشار دهید ، در حالی که خیلی به آرامی قارچ ها را فشار دهید. قارچ های خود را با دقت در گلدان ریخته و با شیر بیشتری بپوشانید و دوباره درون "غار" آن قرار دهید (من از کابینت ادویه ام استفاده می کنم). من به سادگی یک قاشق چایخوری وانیل و مقداری آگاو اضافه می کنم و می نوشم. همچنین می توانید آن را به اسموتی ها اضافه کنید یا با مقداری زیره و نمک نمکی آن را با طعم بخورید. اگر خارج از شهر هستید ، کافی است کوزه را در پشت یخچال قرار دهید و دمای سرما فرایند تخمیر را متوقف کرده و رشد را متوقف می کند. داخل و بیرون خوشمزه اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد